Новости

Борьба со спамом

Возможно ли как-то бороться со спамом кроме как помечая и удаляя его ?

Если распространитель (заказчик) спама зарегистрирован в Украине - вы можете его предупредить о своем не желании получать спам, а в случае повтора - требовать от его оператора/провайдер отключение распростронителя от сети интернет.

 

Согласно закону Постоновления Кабинета министров Украины от 9 августа 2005 р. N 720
"Про затвердження Правил надання та отримання  телекомунікаційних послуг"

     спам -   не   замовлені   попередньо  споживачами  електронні  повідомлення,  які  або  є  масовими,  або  в  яких  не   наведено достовірні відомості про повну назву, власну поштову чи електронну  адресу замовника чи  відправника  цих  повідомлень,  або  подальше  отримання  яких споживач не може припинити шляхом інформування про це замовника чи відправника;

    Права та обов'язки оператора, провайдера

    431. Оператор, провайдер має право припинити надання
споживачу послуг
з доступу до Інтернет у разі порушення цих
Правил, умов договору.

    434. Споживач (абонент) не може:

  •      використовувати мережеві ідентифікатори інших осіб;

  •      фальсифікувати мережеві ідентифікатори;

  •      використовувати неіснуючі мережеві ідентифікатори;

  •      замовляти та пропонувати розсилання спаму;

  •      розсилати спам;

 

Галерея

Опубликовано в категориях:

Средний рейтинг - 5.0 (1голосов)
Нажмите на звездочку для того чтоб проголосовать, ваша оценка - 1

Хотите оставить свой комментарий?

Комментарий сохраняется
Ваше имя: Введите ваше имя/ник
E-mail: некорректный e-mail

Нет комментариев. Хотите быть первым?